Miejska Biblioteka
Publiczna


w Płońsku

PODGLĄD REKORDU W FORMACIE MARC21

KATALOG KSIĘGOZBIORU WYPOżYCZALNI DLA DOROSłYCH

Przeszukiwanie katalogu po indeksie: 

Wyświetlonych zostanie max na stronie: 

opisów

               


Marketing
LDR
04294cam a2200349|i 4500
001
n 20180309155525076711
005
20180309160209.0
008
180309s2012||||pl||||a|||||||001|0|pol|d
020
_ _
a 9788375106169
040
_ _
a WA N c WA N d WAW BIAŁ 20 d WAR_WES d PLN_PLM
041
1 _
a pol h eng
100
1 _
a Kotler, Philip d (1931- ). e Autor 1 n 95101003
245
1 0
a Marketing / c Philip Kotler, Kevin Lane Keller ; wydanie pod redakcją Bogny Pilarczyk oraz Henryka Mruka ; przełożył Marek Zawiślak, Jacek Środa.
260
_ _
a Poznań : b Dom Wydawniczy Rebis, c 2012.
300
_ _
a XXVI, [1], 708, [114] stron : b ilustracje ; c 28 cm.
336
_ _
a Tekst b txt 2 rdacontent
337
_ _
a Bez urządzenia pośredniczącego b n 2 rdamedia
338
_ _
a Wolumin b nc 2 rdacarrier
500
_ _
a Na stronie tytułowej: Na podstawie najnowszego czternastego wydania oryginału.
504
_ _
a Indeksy.
650
_ 7
a Marketing 2 JHP BN
655
_ 7
a Podręczniki 2 JHP BN
700
1 _
a Keller, Kevin Lane d (1956- ). e Redakcja 1 n 99020703
700
1 _
a Pilarczyk, Bogna d (1948- ). e Redakcja 1 n 94002594
700
1 _
a Mruk, Henryk. e Redakcja 1 n 94005417
700
1 _
a Zawiślak, Marek. e Tłumaczenie 1 n 2012105178
700
1 _
a Środa, Jacek. e Tłumaczenie 1 n 2009119391
710
2 _
a Dom Wydawniczy REBIS. 4 pbl e Wydawca 1 n 2007045567
920
_ _
a 978-83-7510-616-9
970
_ _
a Marketing, fundamentalne dzieło Kotlera, którego najnowsze wydanie współtworzył Keller, od ponad czterdziestu lat jest biblią menedżerów, nieustannie wzbudzającą emocje. Podstawą tego wydania jest najnowsza, zmieniona i uzupełniona czternasta edycja amerykańska z 2011 roku. Głównym celem zmian było stworzenie jak najbardziej wszechstronnego i aktualnego podręcznika, uwzględniającego zmiany w otoczeniu marketingowym firm oraz wyzwania związane z kryzysem gospodarczym. Tak więc traktuje on o zagadnieniach składających się na nowoczesne, przystosowane do realiów XXI wieku zarządzanie marketingowe, obejmujących: budowanie strategii i planów marketingowych, docieranie do trafnych ustaleń badawczych i skuteczne mierzenie efektów działań; utrzymywanie kontaktów z klientami; budowanie silnych marek; kształtowanie ofert rynkowych; dostarczanie i komunikowanie wartości oraz tworzenie podstaw długofalowego wzrostu. Umiejętne łączenie teorii z praktyką oraz mnóstwo najbardziej aktualnych przykładów z życia to dodatkowe atuty tego wydania.
980
_ _
a 339.138
980
_ _
a (07)